روز عشق(30/4/92)
خاطرات عاشقانه من ونفسیم
بهترین لحظه های من زیر سایه عشق تو
درباره وبلاگ


♥بــِسْم ِاللهِ الرَّحْمن ِالرَّحیمْ♥ وَإِن یَكَادُ الَّذِینَ كَفَرُوا لَیُزْلِقُونَكَ بِأَبْصَارِهِمْ لَمَّا سَمِعُوا الذِّكْر وَیَقُولُونَ إِنَّهُ لَمَجْنُونٌ وَمَا هُوَ إِلَّا ذِكْرٌ لِّلْعَالَمِین ♥♥♥♥♥♥ به صندوقچه خاطرات من ونفسیم خوش اومدین همنفسم:مهندس عمران من:دانشجوی پیراپزشکی عمر عشقمون:از زمانی که من 14 ساله و نفسیم 16 ساله بود الانم بعد از گذشت 7سال هر روز عاشقانه تر بهم نگاه میکنیم خاطرات اینجا رو تقدیم میکنم به تنها عشق زندگیم اینستامون:_manonafasiim_



آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 23
بازدید دیروز : 1
بازدید هفته : 24
بازدید ماه : 676
بازدید کل : 283105
تعداد مطالب : 162
تعداد نظرات : 1370
تعداد آنلاین : 1

نويسندگان
فافا

آخرین مطالب


 
یک شنبه 30 تير 1392برچسب:, :: 13:13 :: نويسنده : فافا

با اینکه 4 ساعت ازمایشگاه داشتم اما اصلا خسته نیستم چون تمام مدت به این فکر می کردم که عشقم میخواد امروز بیاد دنبالم فداش بشه فافا خانمش که دلش براش . انقده شده الانم تو سایت یونی دارم  می تاپم چند دقیقه دیگه کلاسم شروع میشه اما گفتم بیام تو صندوقچمون ثبت کنم که بیشتر از همیشه با ذوق اشتیاق منتظرم کلاسم تموم بشه تا همنفسم بیاد ببینمش



نظرات شما عزیزان:

همسری
ساعت19:19---30 تير 1392
جیگرتو بخورم
عزیزم ممنون با اینکه خسته ای زودی تا رسیدی اومدی پست خوندی خیلی عاشقتم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: